Uge mail uge 33 2020

Så er vi tilbage efter ferien og vejret er da heldigvis stadig med os 🙂

Ugens mail med det seneste nye fra cykelafdelingen

Som i sikkert har set henne på Facebook, er der gang i MTB både for mandfolk og for kvindfolk.
Prøv om du ikke kan lokke en nabo eller genbo til at komme med, der er helt sikkert gode oplevelser i vente.

Aktiviteter i weekenden

Søndag kl 08:00 Landevej med mange bakker

Bjarke har sendt følgende:

Igen går vi en weekend i møde med rigtigt fint vejr.

Så Søndag d. 15 er der invitation til en anden af “de lidt hårdere” søndagsture. Med start fra Navervej kører vi mod øst, og opsøger alle de bakke vi kan samle sammen over 125km (+1300 højdemeter). Se vedlagte kort og højdekurve.

Det skal nok blive sjovt/hårdt/varmt. Som i kan se af vedlagte, kører vi 3 gange gennem Sdr.Vissing, hvor der er en haveslange med koldt vand og mulighed for at købe en sodavand.

Ruten er også at finde på GarminConnect. “Bj Bakketur” Forventet tempo 3(+/-) eller “lige som sidste søndag”.
Start kl. 08:00 (evt. Hjøllund 08:45). Så vi burde være hjemme i god tid  før 13:00

Søndag kl 09:00 MTB ved Silkeborg

Silkeborg MTB holdet kører som vanligt, med høj intensitet og høj puls, kl 09:00 fra Vestre Søbad ved Almind Sø.

Det var ugens mail og dagens læsning, så er der bare om at få fyldt dunkene og komme ud på cyklerne.